Вчителі-логопеди нашого освітнього закладу:

 

           

           

Данільченко Тетяна Володимирівна, Доценко Зінаїда Іванівна, Діордієва Яна Миколаївна,  Євдакова Наталія Олександрівна, Трофименко Лариса Іванівна

 

 

 

Логопедична допомога дітям з мовленнєвими вадами в Запорізькій спеціальній загальноосвітній школі-інтернат «Світанок» Запорізької обласної ради надається    року. Системну роботу по їх подаланню проводять досвідченні вчителі логопеди: Данільченко Тетяна Володимирівна, Діордієва Яна Миколаївна, Доценко Зінаїда Іванівна. Для цього в освітньому закладі створені спеціальні умови. Обладнано три логопедичних кабінети, які забезпечені необхідним дидактичним матеріалом і наглядними посібниками. Логопедична допомога є невід’ємною частиною освітньо-корекційного процесу в школі. Її ефективність залежить від тісної співпраці всіх ланок освітнього простору. В нашій спеціальній школі-інтернаті навчаються діти з різними вадами мовлення: заїкуватість, алалія, дизартрія, дислалія, дисграфія, ринолалія, системний недорозвиток мовлення. Всі вони мають змогу проходити реабілітаційну корекцію в логопедичних групах, підгрупах або займатися індивідуально з вчителем – логопедом.

Мета логопедичної роботи:

 

  • усунення вад мовлення у дітей;
  • підготовка учнів з особливими освітніми потребами до вступу в соціум

 

Ефективність подолання недоліків звуковимови значною мірою залежить  від розуміння логопедами механізмів формування звуків мовлення, особливостей розладу вимови та вдало підібраної методики їх подолання.

            Завдання логопеда:

 

  • створення особливих умов для навчання кожного учня;
  • усунення мовних дефектів і розвиток усного та писемного мовлення учнів до такого рівня, який дасть змогу успішно навчатися;
  • інтеграція логопедичної роботи, освітнього та виховного процесів, медичної допомоги;
  • творчий підхід вчителів-логопедів до своєї праці та використання інтерактивних технологій.

 

Застосування традиційних та нетрадиційних методів роботи на логопедичних заняттях.

 

ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА “СВІТАНОК”

 

Адміністрація «Світанку» започатковує систематичне проведення циклів семінарів з метою підвищення фахової та професійної майстерності педагогів закладу та освітян Запорізького краю: «Сучасні підходи у корекційно-розвитковій роботі з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення».  Було підписано угоду «Про творчу співпрацю» відділу логопедії інституту спеціальної педагогіки НАПН України та КЗ ЗСЗШІ «Світанок» ЗОР з розробки комплексної теми «Навчально-методичне та дидактичне забезпечення навчання молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення» та подальшу плідну роботу.

 

    

 

 

 

 

ТЕАТРОТЕРАПІЯ

 

Театротерапія у “Світанку”  вказана терапія сприяє покращенню психологічного здоров’я дитини, її емоційного стану, розвитку спілкування, спостереження, моделювання, що у свою чергу забезпечує вироблення відповідних соціальних навичок, так важливих для дітей з особливими освітніми потребами. Використання лялькового театру та інших видів , як одного з опосередкованих методів навчання видається простим, ненав’язливим і до того ж ефективним. Дитина практикує монологи та діалоги, вчиться чітко та правильно вимовляти звуки. Лялькова вистава дозволяє дітям відкрито спілкуватись з іншими, вивчати нові ролі та суспільну поведінку у тих чи інших обставинах.

 

 

далі  за посиланням:

Запорізька спеціальна школа Світанок 2А Рукавичка

Запорізька спеціальа школа Світанок 2Б Колобок

Запорізька спеціальна школа Світанок 3Б Протипожежна казка Тілі бом

Запорізька спеціальна школа Світанок 3В Гостинна хатка

Запорізька спеціальна школа Світанок 3В Ходить гарбуз по городу

Запорізька спеціальна школа Світанок 45 Колобок

 

 

Корекційні заняття – корисні та цікаві!

 

Для перегляду кликніть на зображення

 

 

 

        

                

 

 

НА КАРАНТИНІ З КОРИСТЮ! Рекомендації від логопедів.

 

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ВІД КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА

ОЛЬГИ КЛІПКО

“КОЛЬОРОВИЙ ТИЖДЕНЬ” разом з Ольгою Кліпко

 

далі  за посиланням:

Практичні заняття разом з Ольгою Кліпко

 

Початкова ланка “Світанку” завершила “Кольоровий тиждень” ! Кожен день був незвичайним, яскравим та пізнавальним! Ось як це було…

далі  за посиланням:

КОЛЬОРОВИЙ ТИЖДЕНЬ

 

ПІДБІРКА КОРЕКЦІЙНИХ ВПРАВ ДЛЯ РОБОТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ:

 

 

КОРЕКЦІЙНІ ВПРАВИ (збірка №1 )

КОРЕКЦІЙНІ ВПРАВИ (збірка № 3)

збірка № 4 КОРЕКЦІЙНІ ВПРАВИ

КОРЕКЦІЙНИ ВПРАВИ (збірка № 5)

КОРЕКЦІЙНІ ВПРАВИ (ЗБІРКА №6)

 

 

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ВІД ЛОГОПЕДА  ТЕТЯНИ ДАНИЛЬЧЕНКО

 Завдання допоможуть малюкам попрацювати над дикцією, навчитися правильно і красиво формувати думки. Виберіть собі віршик чи пісеньку, скоромовку, а також лічилку чи загадку. ЗАГАЛОМ, РОЗВАЖАЙТЕСЯ!!!

 

- будувати гармонічні відношення з дитиною і демонструвати позитивний особистий приклад відношень; - жити з дитиною комфортно і для нього, і для себе; - спілкуватися і взаємодіяти з дитиною в звичайних умовах, а не в спеціально створених дидактичних моделях; - розвивати сенсорну інтеграцію (як функцію нервової системи).

“З КОРИСТЮ НА КАРАНТИНІ!”

 

– будувати гармонічні відношення з дитиною і демонструвати позитивний         особистий приклад відношень;

– жити з дитиною комфортно і для нього, і для себе;
– спілкуватися і взаємодіяти з дитиною в звичайних умовах, а не в спеціально    створених дидактичних моделях;
– розвивати сенсорну інтеграцію (як функцію нервової системи).
 

 

 

далі  за посиланням:

Цікаві та корисні вправи від Тетяни Данильченко

 

Серія практичних занять “З користю на карантині”

 

 

Складові доріжки Пп

Складові доріжки_Лл

Мої улюбленні вірші 3

ПРОФЕСІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ ВІДЕО – ВЧИМО ПРОФЕСІЇ УКРАЇНСЬКОЮ – НОВІ МУЛЬТФІЛЬМИ ДЛЯ ДІТЕЙ

Картотека вправ з паличками Кюїзенера

СКОРОМОВКИ

 

 

ЗАВДАННЯ ВІД ЛОГОПЕДА НА ЧАС КАРАНТИНУ:

 

Звук і буква С

Звук З чистомовки

Звук і буква Ц

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ВІД ЛОГОПЕДА ЯНИ ДІОРДІЄВОЇ

 

Артикуляційна гімнастика з Яною Діордієвою

 

далі  за посиланням:

Артикуляційна гімнастика з Яною Діордієвою

 

Вправи на розвиток дрібної та загальної моторики

 

 

Світанкова педрада №4

Практичні заняття, аналіз та результативність корекційно-розвиткової роботи за І півріччя.

 

 

 

 

 

      

 

В доброму настрої, з інтелектуальним гумором та натхненням беремо участь у тренінгу “Психолого-педагогічний  супровід дітей з порушенням мовлення”. Використали різноманітні форми роботи (рольові ігри, інсценізації, робота в групах) для того щоб, у цікавій і доступній формі донести до слухачів основні ідеї тренінгу. Чудова атмосфера співпраці, легка, невимушена обстановка, робить навчання веселим, навідь забавним але при цьому ефективним, всі учасники отримали сертифікати. Безмежно дякуємо тренерам: Волошиній Тетяні Анатоліївні старший викладач ЗОІППО кафедри Реабілітаційної педагогіки та здорового образу життя та вчителю-методисту Нікуліній Ганні Олексіївні за те, що поділилися своїми знаннями, своїм досвідом, своїм запалом.