Про вплив мануальних (ручних) дій на розвиток мозку було відомо у 11ст. до н.е. в Китаї. Ігри за участю пальців  і рук сприяють гармонійному розвитку тіла й розуму, підтримують у належному стані мозкові системи. Регулярні вправи на розвиток моторики , пальчикова гімнастика поліпшують розвиток пізнавальних процесів, діяльність серцево-судинної і травної систем, розумові здібності дитини, зменшують емоційне напруження, розвивають координацію рухів, силу і спритність рук, підтримують життєвий тонус. Вони здатні поліпшити вимову багатьох звуків, а значить – розвивати мовлення дитини.

 

– Будувати гармонічні відношення з дитиною і демонструвати позитивний  особистий приклад відношень;

 

– Жити з дитиною комфортно і для нього, і для себе;

 

– Спілкуватися і взаємодіяти з дитиною в звичайних умовах, а не в спеціально    створених дидактичних моделях;

 

– Розвивати сенсорну інтеграцію (як функцію нервової системи).

 

 
 
 
 
далі  за посиланням:

Іграємо разом з логопедом Тетяною Данильченко

 

З користю на карантині

 

 
 
далі  за посиланням:

Кольоровий тиждень з Ольгою Кліпко!

 

Дихальна гімнастика

 

Корекційний педагог Ольга Кліпко

 

 
 
далі  за посиланням:

Артикуляційна гімнастика для губ з Яною Діордієвою

 

Пальчикова гімнастика Сплюхи

 

Пальчикова гімнастика Спечем хлібчик