Про вплив мануальних (ручних) дій на розвиток мозку було відомо у 11ст. до н.е. в Китаї. Ігри за участю пальців і рук сприяють гармонійному розвитку тіла й розуму, підтримують у належному стані мозкові системи. Регулярні вправи на розвиток моторики , пальчикова гімнастика поліпшують розвиток пізнавальних процесів, діяльність серцево-судинної і травної систем, розумові здібності дитини, зменшують емоційне напруження, розвивають координацію рухів, силу і спритність рук, підтримують життєвий тонус. Вони здатні поліпшити вимову багатьох звуків, а значить – розвивати мовлення дитини.
– Будувати гармонічні відношення з дитиною і демонструвати позитивний особистий приклад відношень;
– Жити з дитиною комфортно і для нього, і для себе;
– Спілкуватися і взаємодіяти з дитиною в звичайних умовах, а не в спеціально створених дидактичних моделях;
– Розвивати сенсорну інтеграцію (як функцію нервової системи).
далі за посиланням:
Іграємо разом з логопедом Тетяною Данильченко
З користю на карантині
далі за посиланням:
Кольоровий тиждень з Ольгою Кліпко!
Дихальна гімнастика
Корекційний педагог Ольга Кліпко
далі за посиланням: