Однією з форм  активного навчання учнів являється проведення предметних тижнів, застосування гри на уроках математики та  інформатики, оскільки ігрові підходи полегшують засвоєння досить складної для учня інформації, активізують його уважність, а також формують уміння навчитися самостійно. Проведення предметних тижнів допомогло  учням поглибити і розширити знання, отримані на уроках  математики та інформатики; підвищило інтерес учнів до предмету; розширило світогляд в області інформатики; сформувало більш ширші  уявлення про інформаційну картину світу; надихнуло до самостійного вивчення предмету; продовжило розвиток у дітей  асоціативне, образне мислення, уяву, зорову та логічну пам’ять; надало згуртованості, єдності дитячого колективу, сформує навички роботи в команді.

 

Вчителями математики та інформатики:  Д. Оліфіренко, І. Мачулою з 20.01.20 по 24.01.20 року було проведено тиждень математики та інформатики для здобувачів освіти 5-9-х класів.

З інформатики було проведено:

Похвальними грамотами нагороджено:

 

З математики було проведено для учнів 5-9 класів:

 

    Отже, проведення предметного тижня з інформатики та математики допомагає учням підвищити рівень знань, розвивати творчі й інтелектуальні здібності, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати в групах, почуття відповідальності.