Від нас, від нашого вміння,від нашої майстерності,від нашого мистецтва та мудрості залежить життя,здоров’я, розум, характер,воля, інтелектуальне обличчя,місце та роль у житті,щастя підростаючого покоління.
В.О.Сухомлинський
Дитяча організація «Наш дім» – це добровільне об’єднання учнів, утворене для їхнього всебічного розвитку, самореалізації, вироблення навичок співпраці, управління, підтримки та забезпечення прав учнів.
Головне завдання: Формування соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибокою усвідомленою громадською позицією, почуттям національно-патріотичної свідомості.
ДО «Наш дім» має свій герб, прапор, гімн. У своїй роботі наша організація опирається на роботу центрів. Склад центрів обирається і затверджується загальними зборами на початку навчального року. Кандидатури дітей попередньо розглядаються на класних зборах, де обираються кращі з кращих. В основу діяльності дитячої організації покладено проектний підхід, який передбачає інтеграцію та застосування набутих знань під час проектної діяльності. Діяльність спрямована на набуття досвіду громадянських дій та демократичної поведінки.
Структура дитячої організації «НАШ ДІМ»
ПАРЛАМЕНТ: Вибори відбудуться у лютому 2018 року.
На малюнку зображено графік керівництва центрами самоврядування на перехідному етапі до формування нового складу керівників та учасників центрів.
Активісти шкільного самоврядування 2018 – 2019
Бондарець Альона – 7-А клас
Василевська Василіса – 7-Б клас
Серпокриленко Віктор 9 клас
Крецул Аліна 6-а клас
Гуцул Владислав 9 клас
Задоркіна Аліса 8 клас
Литвин Олена 8 клас
ЦЕНТР «ЗДОРОВ`Я »
Мета центру – формування у вихованців навичок та позитивного ставлення до здорового способу життя.
Напрямки діяльності:
-проведення профілактичних заходів щодо охорони життєдіяльності учнів;
-пропаганда та агітація за здоровий спосіб життя;
-організація та проведення спортивних заходів;
-організація і проведення оздоровчих заходів (дні здоров’я, турпоходи, залучення до занять в спортивних секціях);
-організація динамічних пауз на перервах для учнів 1 – 4 класів (Збір банку ігор для дітей 1 – 4 класів. );
-організація та проведення спортивних змагань спільно з класними керівниками, вчителем фізичної культури.
ЦЕНТР «ДИСЦИПЛІНИ ТА ПОРЯДКУ»
Мета центру – виховання свідомого ставлення до виконання громадських доручень, свідомої дисципліни, бережливого ставлення до громадського та власного майна
Напрямки діяльності:
-контроль за присутністю учнів на уроках, дисципліною під час перерв;
-чергування по школі, їдальні та в спальному корпусі;
-наставницька робота з учнями, що мають девіантну поведінку, або схильні до деліквентної поведінки;
– проведення бесід з правового виховання учнів;
– проведення конкурсів – оглядів санітарного стану класних кімнат і територій школи, закріплених за класами; стану зошитів, щоденників, підручників, зовнішнього вигляду учнів.
ЦЕНТР «ДОЗВІЛЛЯ»
Мета центру: змістовне та корисне дозвілля учнів.
Напрями діяльності:
– організаця виховних та довзіллєвих заходів відповідно до річного плану школи;
– створення нових, цікавих форм дозвілля;
– проведення змаганьз інтелектуальних ігор між класами;
– формування гарного естетичного смаку, звичок правильної та корисної організації дозвілля.
Центр «Суспільно-корисних та добрих справ»
Центр «Суспільно-корисних та добрих справ» проводить:
-опіка молодших школярів, допомога ветеранам Другої світової війни, переселенцям, учасникам АТО;
-огляди-конкурси стінних газет;
-рейди, конференції, брифінги;
-зустрічі з цікавими людьми, адміністрацією, випускниками школи, ветеранами, батьками;
-допомагає учнівським коллективам у проведенні шефської роботи;
-беруть участь в озелененні шкільного двору, естетичному оформленні приміщень;
-випускають прес-бюллетень один раз на місяць (терміновий випуск міні-газети підсумкового змісту).
Центр «Знання»
Мета центру – сприяти підвищенню якості навчання учнів, розвитку їх особистості, покращення умов соціальної адаптації та взаємодії між учнями, педагогами та батьками.
Напрямки діяльності:
-Збір та систематизація матеріалу-інформації про стан успішності в кожному класі за чверть, півріччя, рік та висвітлення результатів на стенді та шкільних лінійках;
-Здійсння рейдів контролю за відвідуванням, підгототовкою до уроку класів та окремих учнів (наявність зошитів, щоденників, виконання домашніх завдань)
-Допомога в організації тематичних предметних вечорів та тижнів, конкурсів на кращого читача.
-Проводення конкурсів малюнків з творчості письменників та поетів, приурочених річницям народження та святам.
– Організація роботи з груп консультантів з предметів для тих, хто відстає у навчанні.
підвищенню якості навчання учнів, розвитку їх особистості, покращення умов соціальної адаптації та взаємодії між учнями, педагогами та батьками.